Translate

11 Ocak 2013 Cuma

Epson Dx5 Kafaları Nozzle Temizleme



EPSON DX5
EPSON DX5 


Bu bağlantıda Epson Dx5 Kafanın Nasıl Temizlendiğini Görüyoruz ,Eğer Epson Dx5 Kafanız Tıkalıysa ve Folyo Baskılarda Çok Yakından Bakıldığında Tortulu Baskı Alıyorsanız,Şırınga Yardımı ile Damperlerin Bağlantı  Deliklerine (8 adet) Şırınga ile Eco Solvent Basıpta Nozzle Açabilirsiniz.Yalnız Bu İşlemi Yaparken Alttaki 2 beyaz Kablonun Ucuna Sıvı Kesinlikle Değdirmeyin !...

Fespa 2013 Yılında 18000 m2 Fuar Düzenleyecek!


Geri Sayım Başladı...

fespa makine fuarı
fespa
FESPA Eurasia, Türkiye, Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Orta Asya pazarlarının geniş formatta dijital baskı, serigrafi baskı, endüstriyel reklamcılık ve tekstil baskı sektörlerine yönelik sektör odaklı Dev bir fuardır.

3-5 Ekim 2013 tarihlerinde İstanbul’da gerçekleştirilecek olan FESPA Eurasia, FESPA fuarlarının sunduğu yenilikçi yaklaşımı bölgedeki baskı sektörü camiasına taşıyor. Fuar, sektördeki şirketlere işletmelerini geliştirmeye yönelik yeni ürün çözümleri, piyasa eğilimleri, ilham verici fikirler ve yeni teknolojilere erişim olanağı sunmanın yanı sıra, ilham almaya gönüllü, benzer düşünce tarzlarına sahip binlerce profesyonelle bağlantı kurma fırsatını da sağlamaktadır.

FESPA Eurasia, sektör üyeleri arasında ağ kurmanın yanı sıra, 200’den fazla lider markayı görmek ve aynı zamanda sektör uzmanlarından eğitici bilgiler elde etmek için mükemmel bir platform sunmaktadır.

FESPA Eurasia, 3-5 Ekim 2013
CNR Expo, İstanbul, Türkiye

2013 Yili Makine Fuarlariyla Gececek!

matbaa fuarı
printtek 

FUAR HAKKINDA


MATBAACILIK SEKTÖRÜNÜN TÜRKİYE VE AVRASYA BÖLGESİ’NDEKİ BEKLENEN BULUŞMASI PRİNTTEK 2013

17 - 22 Mayıs 2013 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenecek PRİNTTEK 2013 Fuarı, baskı teknolojileri ve kağıt sektörlerindeki ürünlerini sergilemek, son yenilikleri takip etmek ve yeni iş bağlantıları kurmak isteyen katılımcılar ve profesyoneller için yine doğru adres olacak.

Avrasya Bölgesinin, baskı teknolojileri ve malzeme alanlarında en önemli buluşması olan PRİNTTEK 2013 Fuarı’nda, sektörün farklı kollarında faaliyet yürüten firmalar yeni ürünlerini ve ileri teknolojilerini tanıtmak için yerlerini almaya başladılar. Kuruluşumuz TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.’nin dünya standartlarında hizmet sunmak için tasarlanmış fuar alanıTÜYAP FUAR ve KONGRE MERKEZİ’nde toplam 10 salon katılımcı firmalar tarafından tam kapasite ile kullanılacak.

PRINTTEK 2013 ürün gruplarına göre ayrılmış salonlarında katılımcı firmalar için ürünlerini sergileyebilecekleri etkin ve özel bir pazarlama platformunu oluştururken, ziyaretçilerin matbaacılık sektörünün tüm ürün profilini bir çatı altında bulabilecekleri en kapsamlı buluşma noktası olacaktır.

PRINTTEK 2013 kapsamında ; Baskı Teknolojileri : Baskı öncesi / baskı / baskı sonrası sistemleri / dijital baskı ve ikinci el baskı sistemleri bölümleriyle, Baskı Malzemelerini: mürekkep / kimyasallar / sarf malzemeleri / kağıt ürünleri bölümleriyle geniş yer kaplarken, tesis altyapı sistemleri ve donanımları, kart teknolojileri, kırtasiye ve ofis teknolojileri bölümleri de fuarın renkli ürün yelpazesini kuvvetlendirecektir.

Uluslararası niteliğiyle matbaacılık ve basım sektörlerinin ülkemiz ve Avrasya Bölgesi’ndeki en önemli ticari platformu olan PRİNTTEK, yeni yatırımlara yön verirken, farklı pazarlara erişim kanalları açarak, baskı teknolojileri ve kağıt sektörlerinin büyüme hamlesine hız vermeye devam edecektir.

2013 yılında 17 - 22 Mayıs tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece’de eş zamanlı olarak düzenlenecek PRİNTTEK “12. Uluslararası Baskı Teknolojileri ve Kağıt Fuarı” ve IPT İstanbul “3. Kağıt-Karton-Oluklu Mukavva Üretim ve İşleme Makineleri, Kağıt Bazlı Ambalaj Teknolojileri Fuarı” hakkında detaylı bilgi edinmek için www.printtekfuari.com ve www.iptistanbulfuari.com web sitelerini ziyaret edebilir yada printtek@tuyap.com.tr veya ipt@tuyap.com.tr adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Fujifilm Yeni Ürünlerini Tanıttı

fujifilm
fujifilm Türkiye
Fujifilm, Kasım ayında İstanbul ve Ankara’da, Aralık ayında İzmir’de düzenlediği “Fujifilm Çevre Dostu Ürünler” konulu toplantılarında, az kimyasallı kalıp teknolojilerini ve Fujifilm’in en yeni ürünlerini tanıttı.
(Ankara) Dünyanın en büyük fotoğrafçılık ve görüntüleme cihazlarının üreticisi olarak bilinen Fujifilm, çevreci ürünleriyle Türkiye pazarında büyüme planları yapıyor. Fujifilm, karbon ayak izini azaltan, maliyeti düşürücü ve verimli üretime odaklı baskı teknolojileriyle matbaacılık sektöründe fark yaratmayı hedefliyor.
fujifilm toplantısı
Son yıllarda çevre dostu ürünleriyle gündeme gelen Japon teknoloji devi Fujifilm, baskı teknolojilerindeki yeni ürünleriyle Türkiye pazarında da fark yaratmayı planlıyor. Türkiye pazarını, iş alanlarını ve ürünlerini geliştirmek anlamında büyük bir potansiyel olarak gören Fujifilm, Kasım ayı içinde İstanbul ve Ankara’da, Aralık ayında İzmir’de düzenlediği, “Fujifilm Çevre Dostu Ürünler” konulu toplantılarda “Az Kimyasallı Kalıp Teknolojileri” başta olmak üzere çevreci ürünlerini tanıttı. Matbaa ve ticari baskı sektörü temsilcilerinin yanı sıra bayilerinin de hazır bulunduğu toplantılarda Fujifilm’in geniş ürün gamı da sektör temsilcilerine aktarıldı.
Baskıda son teknolojiler tanıtıldı
Fujifilm Dış Ticaret A.Ş. Türkiye Başkanı Jun Higuchi, Fujifilm Avrupa Pazarlama Müdürü Kei Miyamoto, Fujifilm Grafik ve Medikal Sistemler Genel Müdürü Cengiz Metin, Fujifilm Grafik Sistemler Koordinatörü Ahmet Kocaman, Fujifilm Türkiye yöneticileri ve matbaa-baskı sektöründen firma temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantılarda; Fujifilm’in baskı sektöründeki yeni ürünlerinin avantajları ortaya kondu. Dijital baskı sistemleri ve çevreye duyarlı baskı kalıpları ile pazar ihtiyaçlarını karşılayacak ürünlerin ve çözümlerin sunumunu desteklemeyi hedefleyen Fujifilm, Türkiye pazarında bu ürünlerin kullanımını teşvik ederek çevreye verdiği önemi ortaya koymak istiyor.
28 Kasım’da Ankara’da düzenlenen toplantıya da katılan Jun Higuchi, “Bu seminerin gelecekteki işleriniz için önemli olduğunu düşünüyorum. Çevreye duyarlı sistemlerimizi sizlere tavsiye ediyoruz. Bu seminerin işlerinize katkı sağlamasını umuyorum. Birlikte çalışarak işlerinizi geliştirmekte başarılı olacağız” dedi.
Fujifilm Avrupa Pazarlama Müdürü Kei Miyamoto ise, 5 binin üzerinde ZAC az kimyasallı sistem kurulumu gerçekleştirdiklerini belirterek, “Avrupa’da bin civarında kurulumumuz var ve son bir yıl içinde 700 kuruluma ulaştık. Neden Avrupa’da yoğun kurulumlar yaptık? Bu başarımızda üç nokta vardı: Birinci nokta; çok yüksek ve stabil kalıp yapısı... İkinci nokta; maliyet. Bu sadece kalıp fiyatı demek değil, toplam baskı öncesi maliyeti önemli. Banyo, su, elektrik, işçilik tasarrufu ve daha çabuk çıktı alınmasının avantajları söz konusu. Üçüncü nokta ise; çevre dostu olması. AB ülkeleri şu anda atık kimyasallarla ilgili olarak ciddi yaptırımlarla karşı karşıya. Bu üç nokta sayesinde kalıp sorununu Fujifilm ZAC kimyasalsız kalıp sistemi ile çözen birçok müşteri kazandık” dedi.

Üretim maliyetlerini düşüren çevre dostu çözümler
Artan rekabet koşullarının ticari baskı sektörünü, verimliliği yükseltecek ve maliyetleri azaltacak üretim biçimlerine yönelttiğine dikkat çeken Fujifilm Grafik ve Medikal Sistemler Genel Müdürü Cengiz Metin de, Ankara’da yapılan toplantıda, Fujifilm’in küresel yapısı ve stratejileriyle faaliyet alanları ve ürün portföyü hakkında bilgi verdi. Yılda 23 milyar dolarlık bir iş hacmine sahip olan Fujifilm’in, gelirlerinin % 45’ini doküman çözümleri, % 40’ını enformasyon çözümleri ve % 15’ini görüntüleme çözümlerinin sağladığını belirterek, “Faaliyette bulunduğu iş konularında büyüme stratejisini yeniden belirleyen Fujifilm, dijital baskı sistemlerinin ve çevre dostu ürünlerinin satışlarını arttırmayı hedefliyor” dedi.
Hollanda kalıp fabrikasında 100 milyon avroluk bir yatırımla üçüncü hattın devreye alındığını belirten Metin, konuşmasında, Fujifilm’in dijitalin yükselmekte olduğu ve kalıp tüketiminin azalmasının beklendiği bir dönemde tüm dünya pazarlarını hedefleyen bu yatırımının önemine vurgu yaptı. Türkiye’de grafik ve medikal sektörlerinde gelecek gördüğünü ve hedeflerini bu yönde belirlediğini belirten Cengiz Metin, “Fujifilm üretim maliyetlerinizin yanı sıra çevre konusunda dünyaya karşı sorumluluklarımızı da önemsiyor. Kimyasal sarfiyatlarınızı azaltmak adına yıllardır sürdürdüğü Ar-Ge çalışmalarıyla aynı zamanda üretim maliyetlerinizi de azaltan bu çözümleri geliştirdi” dedi