Translate

7 Kasım 2012 Çarşamba

Satışı Artıran Renkler


SATIŞI ARTIRAN RENKLER     

Pazarlama ve satış materyallerinde, uzmanlar üç ayrı rengin kullanılmasını tavsiye ediyor. İş dokümanlarında önemli yerlerin kırmızıyla yazılması, finansal bir rapor oluşturmak için yeşil, müşteriyi iknaya yönelik bir dokümanda mavinin kullanılması öneriliyor. 
Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Xerox, renkli doküman kullanımının iş sonuçlarına etkisini ortaya koyan bir açıklama yayınladı. Xerox’a danışmanlık veren ünlü Renk Psikoloğu Jill Morton’dan alıntıların da yer aldığı açıklamaya göre, doğru renk kullanımı, şirketlerin gelirlerini artırmasında çok önemli bir unsur haline gelebiliyor. Örneğin, ünlü arama motoru şirketi Bing’in, logosunda kullandığı mavinin tonunu değiştirerek, reklam gelirlerini 80 milyon dolara çıkardığı söyleniyor. 
İş dokümanlarında rengi kullanırken, hangi rengin hangi kısımda kullanılacağına dikkat etmek gerekiyor. Örneğin kırmızı dikkat çekici bir renk olduğundan, kırmızı renkteki kelimeler ve şekiller okuyucunun dikkatini ilk çeken kısım oluyor. Bu yüzden iş dokümanlarında önemli yerlerin, kırmızıyla yazılması tavsiye ediliyor. Mavi ile yazılmış yazılar ise, okuyucuların en fazla akıllarında tutabildikleri yerler olarak öne çıkıyor. Yeşil renk sakinleştirici olduğundan, olumsuz bir noktayı yazarken kullanılmasının yararlı olacağı düşünülüyor. Doküman üzerinde sürekli ve yoğunluklu olarak kullanıldığında gözleri en çok yoran rengin ise sarı olduğu, konu uzmanlarınca vurgulanıyor.

Ünlü Renk Psikoloğu Jill Morton başarılı bir renk dizaynı için dört altın kuralı şöyle sıralıyor:

• İki veya üç renk kullanın: Bilimsel araştırmalar, beynin dört ve dörtten fazla renk bombardımanına maruz kaldığında, dikkatini başka tarafa yönelttiğini ortaya koyuyor.

• Aynı aileden renkleri birarada kullanın: Sarı, sarı-yeşil ve sarı-turuncu renklerinin hepsi “sarı ailesi”ne dahildir. Renk çarkında birbirlerine yakın yerlerdedir ve “benzer” renkler olarak adlandırılır. Bu renkler birbirlerine bağlıdırlar ve bir tasarım için güzel bir akıcılık sağlarlar.

• Zıttlıkları deneyin: Örneğin turuncu-mavi, yeşil-pembe, sarı-mor biribirlerinin zıttıdır ve güçlü kontrasta dayanan güzel bir renk harmonisi oluşturabilir. Zıtlıktan harmoni yapmanın bir diğer yolu da, sarı, turuncu, kırmızı gibi sıcak renklerle mavi, yeşil, mor gibi soğuk renklerin birarada kullanılmasıdır.

Xerox’a danışmanlık veren ünlü Renk Psikoloğu Jill Morton’dan alıntıların da yer aldığı açıklamaya göre, doğru renk kullanımı, şirketlerin gelirlerini artırmasında çok önemli bir unsur haline gelebiliyor. Örneğin, ünlü arama motoru şirketi Bing’in, logosunda kullandığı mavinin tonunu değiştirerek, reklam gelirlerini 80 milyon dolara çıkardığı söyleniyor.

• Okunurluk için doğru kontrastı yakalayın: Yazı rengiyle zemin renginin uyumu, yazının okunmasını kolaylaştırır. Yetersiz kontrast, okuyucunun gözlerini yorar. Örneğin, siyah zemin üzerine mavi yazı iyi bir kombinasyon olmayacaktır. Kirli beyaz üzerine yazılmış mor bir yazı ise okunurluğu artıracaktır.

Jill Morton, renkleri kullanırken rengin genel psikolojik etkilerini analiz edin ona göre kullanın diyerek, hangi tip dokümanlarda hangi rengin kullanılması gerektiğine şu örnekleri veriyor: Örneğin, şirketinizin finansal büyümesini gösteren bir rapor hazırlıyorsanız, koyu yeşil stratejik bir seçim olacaktır. Yeşilin ilk çağrışımı bitki örtüsü, yenilenme ve canlanmadır. Müşteriyi ikna etmeye yönelik bir doküman hazırlıyorsanız, şirketinizin güvenilir olduğunu anlatmak istiyorsanız mavi rengi kullanmalısınız. Çünkü mavi, gökyüzü rengidir ve hayatımızın değişmezlerindendir.

Uzmanlar, kişisel zevklere göre belirlenen renk seçimlerinin çok yanlış olduğunu, renklerin tek başlarına veya birarada kullanıldıklarında farklı algılamalar yapabileceklerini, coğrafyadan coğrafyaya, kültürden kültüre renk tercihlerinin farklılık gösterebileceğini söylüyor. Ayrıca bütün insanlık için ortak bazlı renk algılamalarının da olduğu vurgulanıyor.

Örneğin yeşil, bütün kültürlerde doğayı, ağaçları ve bitki örtüsünü çağrıştırır, mavi gökyüzü ve gelecek anlamlarına gelirken, beyaz ve siyah başlangıç ve bitişi, sadeliği ve yoğunluğu ifade ediyor. Kırmızı ise sevgi, aşk ve kanın yani acının rengi olarak karşımıza çıkarken, sarı olgunluğu ve güz mevsimini algılattırıyor.

Sektörlerde kullanılan geleneksel renkler de, etkileyici bir satış dokümanı hazırlamak için yol gösterici olabilir. Faaliyette bulunduğunuz sektördeki mevcut logo ve ürünlerde kullanılan renkler size farklı olmak için veya aynısı olmak için hangi renklerle algı yapmaya çalışmanız gerektiği konusunda önemli ipuçları verebilir. Müşterileriniz muhafazakar eğilimlere sahipse, önceden alıştığı renkleri görmek ister. Modern renk komibinasyonları onlara çekici görünmüyorsa, radikal renk kullanımları olumsuz bir etki yapabilir. Bu yüzden renklerle ilgili yapılan araştırma sonuçlarını dikkatli yorumlamak gerekiyor. Ama her halükarda satış ve pazarlama dokümanları üzerinde bir kaç farklı renk kullanımının, hiç bir şekilde renklerin kullanılmadığı bir dokümandan çok daha fazla etkili olacağı belirtiliyor.

Perakende sektöründeki firmalar yaklaşan indirimleri veya bir etkinlik duyurusunu pembe gibi canlı ve eğlenceli bir renkle kullanırken, finans sektörü eskiye oranla mavi yerine daha çok yeşil kullanmayı tercih ediyor. Renk vurguları, farklı ve ilgi çekici bir renk stratejisi oluşturmanın, renklerle bazı hizmet ve çözümleri anlatmanın yolarından biri olarak görülüyor. Örneğin, FedEx firması geleneksel sembolizmi kullanan, hizmet ve ürünlerini renklerle anlatan bir firmadır. FedEx, yer hizmetlerini anlatmak için geleneksel bir yeşil seçerken, daha hızlı ve daha güçlü expres hizmetleri için ise farklı bir kırmızı/turuncu kullanarak hizmetlerinin farklılığını renklerle ortaya koyuyor.

Xerox’un bugüne kadar yaptırdığı araştırmalara göre, renkli tanıtım broşürleri, pazarlama materyalleri söz konusu ürünlerin satın alınma olasılığını, siyah beyaz basılan tanıtım materyallerine göre yüzde 80’e varan bir oranda artırıyor. İş sözleşmeleri, faturalar, kredi kartı ekstreleri, sigorta poliçeleri gibi önemli belgelerde son ödeme tarihi gibi kritik alanların renkli basılması faturaların yüzde 30 daha erken ödenmesini sağlıyor.

Pantone 2013 İlkbahar Moda Renk Raporunu Açıkladı



Dinlendirici Nötr Renkler ve Enerji Veren Parlak Renkler İlkbahar için Kusursuz Denge Oluşturuyor.
Küresel renk otoritesi ve tasarım endüstrileri için profesyonel renk standartları sağlayıcısı Pantone, 2013 İlkbahar Moda Renk Raporunu açıkladı. Rapor, tasarımcıların önümüzdeki dönemin koleksiyonlarında başvuracakları renk kullanımı konusunda kapsamlı bir değerlendirme içeriyor. New York Moda Haftasının ilk gününde açıklanan PANTONE Moda Renk Raporu, 2013 ilkbaharı için kadın ve erkek modasında zirveye oturan 10 rengi tasarımcılara ait eskizler, alıntılar ve esikalık fotoğraflarla birlikte sunuyor.
Pantone Renk Enstitüsü yönetici müdürü Leatrice Eiseman, “Gündelik yaşamlarımızın çılgın hızı içinde ahenk bulmak için mücadele ederken her birimizin ilişkilendiği bir ifade ‘dengeleyici eylem’ ifadesi” diyor. “Açık renkle parlak renk arasında, klasikle yeni arasında denge aradığımız moda alanı için de aynısı söylenebilir. Sezonun renk paleti bu denge ihtiyacına vurgu yapıyor ve aynı zamanda bireyselliğe, kendi kendini ifade edebilmeye ve heyecana alan tanıyor.”
Erkeklerin Paleti Kadınların paletine benzer şekilde, ilkbahar erkek giyim renkleri de enerjikleştirici bir dizi parlak renkle vurgulanmış dinlendirici nötr renklerle denge ihtiyacını vurguluyor. Adından anlaşılacağı üzere Met Cezir Köpüğü dalgaların kuvvetiyle kıyıya vuran denizi anımsatıyor. Hafif yeşil imasıyla mükemmel bir nötr renk olan Met Cezir Köpüğü bu ilkbaharın hakiye verdiği yanıt. Zümrüt Yeşili erkeklerin aksesuarları ve spor giyimi için güçlü ve ışıltılı bir mücevher tonu olarak işlev görmeye devam ediyor. Gerek akşam semasının sakinleştirici tonlarını anımsatan Günbatımı Mavisi gerek hemen göze çarpmayan, sessiz bir yeşil olan Silikleştirilmiş Yeşim Taşı temel ama yine de yeni nötr renkler olarak işlev görüyor.
Referans bir renk olan Monako Mavisi doğal olarak erkeksilik havası taşıyor ve palete istikrar ile derinlik katıyor. Güçlü, klasik bir bileşim için bu rengi Silikleştirilmiş Yeşim Taşı ve Zümrüt Yeşili ile eşleştirin. Güvenilir bir ara ton gri olan Alaşım ilkbahar için bir gereklilik. Daha sıcak aylar için siyaha kolay ve hafif bir alternatif sunan Alaşım ağırlık duygusu vermeden güçlü bir ifade sağlıyor. Tene yaklaşan renk tonuyla kırık beyaz Keten Bezi pek çok renkle rahatlıkla bir araya gelebilir. Hafif, orta ve derin tonları dengeleyen klasik kombinasyonlar için Silikleştirilmiş Zümrüt Taşı, Alaşım veya Monako Mavisi ile birleştirmeyi deneyin. Dinamik ve heyecan verici Gelincik Kırmızısı ilkbahar ve yaz için erkeklerin moda eğilimlerinde hayati bir rol oynuyor. Canlı ve göz alıcı bir renk tonu olan enerjik Turuncu zindelik ve coşku veriyor. Ayçiçeğindeki güçlü sarı toprağımsı, hardal benzeri bir tat sunuyor; Zümrüt Yeşili ve Monako Mavisi ile birleştirildiğinde tanıdık bir kombinasyona incelikli bir güncelleme katıyor


6 Kasım 2012 Salı

Her istediğini yaptırma Zihniyetini Taşıyan Bazı Reklamcılar


Bugün size başımızdan geçen ilginç sayılabilecek bir olayı paylaşmak istiyorum.Arayan arkadaş  İzmirden bir reklamcı makine almaya karar vermiş,ve sesinden de dinleyeceğiniz gibi bazı firmalarla görüşme yapmış ve kafası oldukça karışmış,Öyleki Telefonu açar açmaz alo dedikten sonra ben makinanızı görmeye geleceğim, uçaktan indiğimde beni havalimanından karşılarmısınız diyor. Pazar neden açık değilsiniz? Makineyi kurun, ödemesini işyerinde alın.,Gibi Anormal bencilce teklifleri olsada bazı Tabelacı - Reklamcı arkadaşların 5000$ - 10.000$ biriktirip  makine almaya karar verip,makine satıcılarını elde ederim,köle gibi kullanırım.Her istediğimi yaptırırım Zihniyetinden  ne zaman sıyrılacaklar?

5 Kasım 2012 Pazartesi

İç Mekan - Dış Mekan Baskı Nedir?

Digital Baskı: Geleneksel ofset baskı tekniğinde kullanılan, film ve klasik anlamdaki kalıp gibi iki vazgeçilmez unsurun ortadan kaldırılmasıyla, herhangi bir fotoğraf, diapozitif, negatif ve basılmış görüntünün, tarayıcılarla yada doğrudan dijital kameralar yoluyla bilgisayara aktarılarak, üzerinde çalışılıp değişiklikler yapılmasına; bilgisayarda metin, grafik, çizim v.b. birleştirilerek bir grafik dökümanın bir dijital baskı makinası yardımıyla doğrudan baskı materyaline basılmasına olanak tanıyan sistemin geneline verilen addır.

DİGİTAL BASKI TEKNİKLERİ: NİP (non – impact printing) yani (dokunmasız baskı) türleri

1- Elektrofotoğrafik ve elektrografik sistemler: Büro fotokopi cihazlarının çoğunluğu ve lazer yazıcıların temel tekniği bu gruba girer.

2- Elektrosensitif sistem: cereyan akım vasıtasıyla bazı maddeler değişime uğramaktadır. Daha çok küçük baskı sahası olan cihazlarda tatbik edilir. Örneğin, printerli masa hesap makinası.

3- Manyetografi sistemleri: Elektrostatik sistmelerde olduğu gibi görüntü tonerle elde edilir.

4- İnkjet sistemler: Mürekkep damla damla püskürtülür ve görüntü bu sayede olur.

5- Termografi sistemleri: Görüntü ısı yoluyla sağlanır. Bunun için renkli hassaslaştırılmış bantlar ıswanmış veya sıvanmış malzeme kullanılır. Uygulama sahası yavaş renkli yazıcılar ve dijital renkli fotokopi cihazlarıdır.

DİGİTAL İMAGE: Bir görüntünün bilgisayar ortamına taşınarak orada çeşitli görsel malzemelerle desteklenip işlendikten sonra bir digital baskı makinasından çıkış alınmasına denir.

RIP(Raster İmage Prosesor): Bilgisayarda hazırlanan (postscript dili ile) metin , grafik ve resimleri bir yazıcının ve pozlandırıcının anlayabileceği dile çeviren yüksek performanslı, prosesor(hesaplayıcı) dır.

DIŞ MEKAN BASKI: Dış mekanda kullanılan reklam ve tanıtım amaçlı broşür, afiş, bilboard,araba üstüne yapıştırılan stickerler v.b. gibi malzemelerin hazırlanmasında kullanılan baskı çeşitleridir.

Digital baskı yöntemiyle dış mekan baskı:

1- Branda Baskı: Binalar üzerine yapılan reklam çalışmaları bu gruba girer.

2- Saç tabela üzerine vinyl baskı: Saç tabela üzerine yapıştırılan reklam afişleridir.

3- Araç üzerine uygulama: Folyoya dijital baskı yapılır. Parça parça basılan iş araç üzerine ısıyla geçirilir. Isıyla işin araç üzerine iyice kavranması sağlanır.

4- Yol kenarları reklamları: Kuşe yada 1. Hamur kağıda dijital baskıyla basılır.

5- Üç boyutlu reklam panoları: Grafik solvent bazlı mürekkeple vinyl yada folyo üzerine basılır.

6- Yer grafikleri: Sürtünmeye dayanıklı solvent bazlı mürekkep kullanılarak baskı yapılır. Laminasyon malzemesiyle sürtünmeye karşı laminasyon yapılır.

7- Mega light orta refuj ışıklı reklam panoları: Grafik ters olarak durantransdeninel yarı opak bir malzemeye basılır.

8- Creative cephe kaplama baskılar: Vinyl ile hazırlanan grafik solvent bazlı mürekkeple basılır. Mağaza ve alışveriş merkezlerine dış kısmına bu baskı türü ile reklam asılır.

9- Mağaza cephe uygulamaları: istenilen büyüklükte iş hazırlandıktan sonra makina ebadına göre parça parça basılır. Laminasyonla birleştirilir.

10- Bilboardlar: Çeşitli gramajlarda 1. Hamur kağıtlara istenen grafik basılır.

11- Posterler: Kuşe kağıda, muşambaya, kumaşa veya vinyl üzerine solvent bazlı mürekkeple baskı yapılır.

12- Bez afişler: Grafik kumaş üzerine istenilen ebatta basılır.



İÇ MEKAN(İN DOOR) BASKI:

1- Vitrin içi uygulamalar: Vitrin içine yapıştırılan uygulamalardır.

2- Sanatsal baskılar: Tuval üzerine çalışılmış bir resim gibi sonuç veren baskılardır.

3- Stand sistemi oluşturma: Basılan iş stand şekline göre parçalar ayrılarak işi standa yapıştırılır.

4- Cam grafikleri: Cam yüzeyleri için üretilmiş delikli bir materyal üzerine baskı yapılır. Bu baskıya içtende baksan dıştanda baksan aynı gözükür.

5- Market, iş merkezi ve bunun gibi yerler için reklam panoları uygulamaları: Dış havaya mağruz kalmayacağı için laminasyona gerek yoktur.

6- Dekorasyon uygulamaları ve ışıklı baskılar: Hazırlanan grafik duratrans denilen yarı transparan bir malzemeye basılır.

7- Muşamba üzeri uygulamalar: Baskı materyali muşambadır. Baskısı bittikten sonra elastik bir yapıya sahip olduğundan istenilen her yere monte edilebilir.

4 Kasım 2012 Pazar

Türkiye ve Uluslararası Boya Devi Dyo Eco Solvent Bazlı Mürekkep Geliştirecek

Dyo Boya Üretim Müdürü İrfan Çimen,dijital baskı için de mürekkep üretmek amacıyla bu yıl bir proje başlatacaklarını açıklıyor. Dyo, ilk aşamada inkjet baskı sistemleri için mürekkep geliştirme çalışmaları yapacak.Bizde Blog olarak bu projeyi yakından takip edip ülkemizde dijital baskı makinelerinde kanayan bir yara olan Çin malı kalitesiz mürekkep ile dijital makineler kullanan binlerce makine sahibinin,Dyo Kalitesi ile tanışması için bir an önce raflardaki yerini almasını bekliyoruz.Bu konuda 20 yıllık bir mağduriyet sözkonusu.Dyo kalitesi ile milyonlarca dolar likite iç piyasada kalacaktır.

3 Kasım 2012 Cumartesi

Mimaki Engineering Co. Ltd. yeni JFX-1631plus ve JFX-1615plus UV LED Kurutmalı Makinesini Lansmanını Yaptı.




Mimaki Engineering Co. Ltd. (Başkan: Akira Ikeda; Genel Merkez: Nagano, Japonya) yeni JFX-1631plus ve JFX-1615plus UV LED kurutmalı geniş format printerlarını pazara sunduğunu duyurdu. Bu seri, yeni geliştirilmiş ve seriye eklenmiş Ek-kurutma ünitesi sayesinde mevcut model olan JFX-1631’den 80 daha hızlı. Buna ek olarak, seri kesintisiz ağ baskısı için opsiyonel bir rulo ünitesi ile donatılmış durumda. Yeni JFX-1631plus ve JFX-1615plus Kasım 2010 tarihinden itibaren Avrupa genelinde satışa sunulacak.


Özellikler


1. Erişilen maksimum baskı hızı saatte 23.6 m2, JFX-1631’den 80 daha hızlı

JFX plus serisinin yeni standart donanımı olan yeni Ek-kurutma ünitesi sayesinde eriştiği maksimum baskı hızı saatte 23.6 m2 (300 x 600dpi / 4pas / çiftyönlü) böylece mürekkep UV kurutmasının arkasından ikinci bir kurutmaya daha tabi tutuluyor. JFX plus serisininin maksimum baskı hızı mevcut model olan JFX-1631’in maksimum baskı hızından 80 daha fazla. Baskı hizmeti sağlayıcılarının hızlı sirkülasyona ihtiyacı olması sebebiyle müşterilerin bu talepleri hızı yükseltilmiş bu seri ile mümkün olacaktır.

Ek-kurutma ünitesi kullanıldığında dikey baskı 400mm’ye kısalmaktadır.


2. Rulo malzemeye baskıda yüksek verimlilik

Opsiyonel bir otomatik rulo ünitesi ile başında beklemeden, kesintisiz ağ baskısı JFX plus serisi ile hayata geçirilebilir. Aynı yada farklı işlerin kısa sürede tamamlanması durumunda etkin bir şekilde işleme ve baskı yapılabilmesi, verimliliği gözle görülür ölçüde arttırmaktadır. Bunlara ek olarak gece boyu baskı yapılması gerektiğinde başında beklemeksizin kesintisiz baskı yapılarak büyük hacimli işler teslim zamanına yetiştirilir, böylece verimlilik ve hızlı sirkülasyon arttırılır.

Flatbed’de her bir baskı ölçüsü mevcut maksimum baskı alanı ile sınırlıdır.


3. İki model seçilebilir

JFX plus serisi iki farklı ölçüde sunulmaktadır: JFX-1615plus modelinin maksimum baskı ölçüsü 1,602 x 1,500 mm ve JFX-1631plus modelinin maksimum baskı ölçüsü 1,602 x 3,100 mm dir. Böylece baskı hizmeti sunanlar için talep gören baskı ölçüleri ve baskı yapılan yerin özelliklerine göre seçim yapma şansı doğmaktadır.


4. Diğer özellikler

· Yüksek görüntü kalitesi ile daha az çizik problemi yaşanır ve 3pt ya kadar okunabilir harfler basılabilir.

· UV LED kurutma özelliği ısı hassasiyeti olan malzemeler üzerine baskı yapabilme olanağı tanır. Çünkü kurutma diotları aşırı ısı açığa çıkarmaz böylece malzeme deformasyona uğramaz ve renk değişimlerine sebep olmaz.

· 50mm kalınlığa kadar kaplanmamış malzeme üzerine direkt baskı yapılabilir.

· Çeşitli uygulamalar için 2 farklı mürekkep çeşidi mevcuttur – sert yada UV kurutmalı mürekkepler.

· Beyaz mürekkep transparan yada renkli yüzeyler üzerine canlı renklerde baskı yapılabilmesine olanak tanır.

· Şeffaf mürekkep (sadece sert UV kurutmalı mürekkeplerde mevcuttur) ürüne parlak yada mat bitiriş sağlayarak değer katar.

· Bütün mürekkepler farklı katman baskılarında uygulanarak, baskıya çok boyutlu ve dokunulabilir efekti verebilir.

· Eko-Kartuşlar israfı azaltır – mürekkep paketinin kartuşun içine yerleştirilmesi yeterlidir.

Teknik özellikler
Birim
Özellikler
JFX-1631plus
JFX-1615plus
Maksimum baskı çözünürlüğü
1,200×1,200dpi
UV birimi
Ana-kurutma ünitesi
UV LED kurutma ünitesi

Ek-kurutma ünitesi
UV florasan kurutma ünitesi
Maksimum baskı hızı
Ek-kurutma ünitesi ile
23.6m2/s (300×600dpi/4pas/çiftyönlü)

Ek-kurutma ünitesi olmadan
13.0m2/s (600×600dpi/4pas/ çiftyönlü)
Maksimum baskı alanı
Ek-kurutma ünitesi ile
1,602×2,700mm
1,602×1,100mm

Ek-kurutma ünitesi olmadan
1,602×3,100mm
1,602×1,500mm
Kullanılabilir medya
Ölçü
1,644×3,194mm
1,644×1,594mm

Kalınlık
50mm’ye kadar

Ağırlık
 50kg’a kadar (medya düz olarak yerleştirildiğinde)
Mürekkep
Sert UV kurutmalı mürekkep
LH-100 (C/M/Y/K/Beyaz/Şeffaf)

Esnek UV kurutmalı mürekkep
LF-200 (C/M/Y/K/Beyaz)
Boyutlar (E)×(D)×(Y)
4,300×4,200×1,600mm
4,300×2,700×1,600mm
Ağırlık
1,613kg
1,313kg
 

Rulo ünitesi (opsiyonel)
Birim
Özellikler
Taşıyıcı sistem
Sayfa besleme sistemi
Kullanılabilir medya
Genişlik
300 - 1,600mm

Kalınlık
0.05 - 1.0mm

Ağırlık
50kg’a kadar
Boyutlar
 JFX-1631plus ile
4,300×5,000×1,600mm (Ana ünite + Rulo ünite)
(E)×(D)×(Y)
 JFX-1615plus ile
4,300×3,500×1,600mm (Ana ünite + Rulo ünite)
Ağırlık
JFX-1631plus ile
1,813kg (Ana ünite + Rulo ünite)

JFX-1615plus ile
1,513kg (Ana ünite + Rulo ünite)
 

İlan ve Reklam Vergileri 5 yıl Süre ile alınmayacak!


5 YIL BOYUNCA ALINMAYACAK VERGİLER


Bakan Şimşek, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda, Bütçe ve Kesin Hesap Kanunu Tasarılarının geneli üzerinde yapılan görüşmelerin ardından milletvekillerinin sorularına yanıt verdi.


Büyükşehir Yasa Tasarısı'nın bütçeye etkisi konusundaki bir soru üzerine Bakan Şimşek, söz konusu yasanın, geçmesi halinde 2013 yılına etkisinin 610 milyon lira olacağını, bu rakamın da bütçede yer aldığını bildirdi. Şimşek, ''2014 yılındaki etkisi 3 milyar 727 milyon lira, 2015 yılındaki tahmini etkisi de 4 milyar 100 milyon lira olacak'' dedi.


Bakan Şimşek, söz konusu tasarıda yer alan düzenlemeyle 2464 sayılı Belediye Gelirleri Kanunu'na göre tahsil edilen vergi ve harçların (ilan, reklam vergisi, eğlence vergisi, elektrik ve havagazı tüketim vergisi, yangın sigortası vergisi, haberleşme, çevre ve temizlik vergisi...vs) 5 yıl süreyle alınmayacağını vurguladı.


Evet nihayet reklam sektöründeki daralan gelişmeye paralel olarak bir sevindirici gelişme oldu. Tüm reklamcılar sektördeki tabela vergilerinden müzdaripti.Bu gelişme ile sektörün hareketleneceğini bekliyoruz.

2 Kasım 2012 Cuma

Yılın En iyi Dijital Baskı Firmaları Belli Olacak




FESPA, baskı firmalarını, üreticileri, tedarikçileri, baskı alıcılarını ve son kullanıcılarını Fespa Hall Of Fame 2013’e aday göstermeleri için davet ediyor. FESPA Hall Of Fame ilk olarak FESPA Dijital 2012‘de, küresel baskı topluluğu içinde gerçekleştirildi ve yılın baskıcısı seçildi. Hall Of Fame 2013 etkinliği ise Londra’da gerçekleşecek FESPA 2013 Fuarı’nda (25-29 Haziran 2013) sonuçlanacak. FESPA baskı sanayini kendi deneyimleri için ödüllendirilecek ve tanınmayı hak eden iş arkadaşlarını aday göstermeye başlamaları için cesaretlendiriyor.

Hall Of Fame, baskı sektöründe bütün dünyadan rol model olarak ilham alınmaya değer bireyleri ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Yeni bir yaklaşım, teknoloji veya diğer yollarla yenilikçi olarak sektöre öncülük eden baskıcılar aday olarak gösterilebilirler. Adayların, baskı yeteneği veya hizmetini lider olarak ve sürdürülebilir şekilde ortaya koymuş olmaları veya sanayiye diğer bazı önemli katkılar sağlamış olmaları gerekmektedir.

FESPA Genel Müdürü Neil Felton “FESPA Dijital 2012’de ilk defa gerçekleşen Hall Of Fame, dünya çapında baskıcıların ilham verici ve şaşırtıcı işlerini devam ettirmek için son derece olumlu ve heyecan verici şekilde karşılandı. Baskı topluluğunu, hayranlık duydukları meslektaşlarını, her gün yaptıkları olağanüstü ve münhasır çalışmaları kutlamak için, aday göstermeye teşvik ediyoruz.” şeklinde açıklama yaptı.

Aday Gösterme Süreci 21 Ocak’ta Sona Eriyor

Birden fazla oy alan adaylar, özel bir grubun parçası olarak bir dizi avantaj sunan FESPA Hall Of Fame listesine girecek. Adaylar benzer fikirlere sahip yeni girişimciler ile iletişim kurma şansı ile birlikte ayrıca Fespa global etkinliklerine VIP davetiye, indirimli konferans ya da zirve temsilcisi yerleri alacaklar. Bu adaylar aynı zamanda kendi işleriyle medyada olumlu bir şekilde daha çok yer alacak. Aday gösterme süreci 21 Ocak 2013’te sona erecek. Daha sonra küresel topluluk kendi favori “yılın baskıcısı”nı seçmek için 31 Mayıs 2013’e kadar oy verebilecek. Her ülkeden beş kazanan ile en iyi ilk beşi kazanan adaylar 26 Haziran 2013 tarihinde Fespa 2013 Fuarı’nda düzenlenecek Gala Yemeği’ndeki ödül töreninde ilan edilecekler.

Hall Of Fame 2013’e aday göstermek ise çok kolay. Aday olmak isteyen baskı sektörü temsilcilerinin sadece www.fespa.com/halloffame adresini ziyaret etmeleri gerekmektedir.

FESPA

1962 yılında kurulan FESPA, kar amacı gütmeyen ticaret derneklerinin bir federasyonudur ve serigrafi ve dijital baskı endüstrisi için fuarlar ve konferanslar organize etmektedir. FESPA’nın amacı, serigrafi ve dijital baskıyı teşvik etmek, serigrafi ve dijital baskı hakkındaki bilgileri dünya çapındaki üyeleri ile paylaşmak ve onlara işlerini büyütmeleri ve hızlı büyüyen baskı sektöründeki son gelişmeler hakkında bilgi edinmeleri konusunda yardımcı olmaktır.

FESPA üyesi kuruluşlar arasında Avrupa’da 27 Ulusal Birlik ve Avusturalya, Çin, Hindistan, Japonya, Kore, Meksika, Nepal, Filipinler, Tayland ve Sri Lanka’da 10 üye birlik bulunur.

Mesleki Eğitim Çalışmaları'na Başlandı


DN (3)

Açıkhava Reklamcıları Derneği ile İnönü Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi arasında yapılan protokol çerçevesinde, Tabela Reklamcılığı dalında çalışanların, mesleki eğitimi çalışmalarına İstanbul bölgesinde başlanmıştır. Bu çerçevede Seyrantepe-Çağlayan-Kağıthane bölgesindeki firmalarda çalışan kişilerin katılımı ile 1 grup (30 kişi)’un belgelendirilmesi gerçekleşmiştir.
Ağır Ve Tehlikeli İşlerde Çalışanların Mesleki Eğitimi
İş Kanunu’nda “On altı yaşını doldurmamış genç işçiler ve çocuklar ile çalıştığı işle ilgili mesleki eğitim almamış işçiler ağır ve tehlikeli işlerde çalıştırılamaz.” hükmü bulunmaktadır. Bu hükme dayanarak çıkartılan Ağır ve Tehlikeli İşlerde Çalıştırılacak İşçilerin Mesleki Eğitimlerine Dair Tebliğ’de de Ağır ve Tehlikeli İşler Yönetmeliği ile belirlenen ağır ve tehlikeli işlerde çalışan/çalıştırılacak işçilerin mesleki eğitime tabi tutulmaları ve bu eğitimlerinin belgelendirilmesi zorunlu hale getirilmiştir.
(01.01.2009 tarihinden itibaren Ağır ve tehlikeli işlerde çalıştırılacak işçilerin, işe alınmadan önce, mesleki eğitime tabi tutulmaları zorunludur.)
Mesleki Eğitimin Belgelendirilmesi
Mesleki eğitimin nasıl belgelendirilmesi gerektiği Tebliğ’de belirtilmiştir. Tebliğe göre ağır ve tehlikeli işlerde çalıştırılacak işçilerin aşağıda belirtilen belgelerden birisine sahip olmaları zorunludur:
a) 3308 sayılı Kanun’a göre verilen diploma, bitirme belgesi, yetki belgesi, sertifika, bağımsız işyeri açma belgesi, kalfalık, ustalık ve usta öğreticilik belgelerinden birisi,
b) 25 / 8 / 1999 tarihli ve 4447 sayılı İşsizlik Sigortası Kanunu’nun 48′inci maddesi ile 31 / 12 / 2008 tarihli ve 27097 (6. mükerrer) sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan “Türkiye İş Kurumu İşgücü Uyum Hizmetleri Yönetmeliği”nin 4′üncü maddesinin (f) bendine göre faaliyet gösteren kurslardan aynı Yönetmeliğin 23 üncü maddesine göre alınan kurs bitirme belgesi,
c) 08 / 02 / 2007 tarihli ve 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu’nun 2′nci maddesinin (g) ve (i) bentlerine göre faaliyet gösteren kurslardan alınan kurs bitirme belgesi, operatör belgesi ve sürücü belgesi,
ç) 11 / 7 / 2002 tarihli ve 24812 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Patlayıcı Madde Ateşleyici Yeterlilik Belgesi’nin Verilmesi Esas ve Usullerinin Belirlenmesi Hakkında Yönetmelik kapsamında alınan ateşleyici yeterlilik belgesi,
d) Yukarıda sayılanların dışında kuruluş kanunlarında veya ilgili kanunlarca yetkilendirilmiş kamu kurum ve kuruluşları ile Milli Eğitim Bakanlığı’nın ilgili biriminin onayının alınması şartıyla kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşları, eğitim amaçlı faaliyet gösteren vakıf ve dernekler, işçi ve işveren kuruluşları ile bünyelerinde kurulu iktisadi işletmeler veya işveren tarafından düzenlenen eğitim faaliyetleri sonucunda verilen belgeler,
e) Uluslararası kurum ve kuruluşlardan alınan ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından denkliği sağlanan belgeler.
f) 30/12/2008 tarihli ve 27096 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Mesleki Yeterlilik, Sınav ve Belgelendirme Yönetmeliği kapsamında verilen meslekî yeterlilik belgeleri,
01.01.2009 tarihinden önce Ağır ve Tehlikeli İşler Yönetmeliği kapsamına giren işlerde çalışmaya başlayan işçilere Milli Eğitim Bakanlığı ile kuruluş kanunlarında veya ilgili kanunlarca yetkilendirilmiş kamu kurum ve kuruluşları ile Milli Eğitim Bakanlığı’nın ilgili biriminin onayının alınması şartıyla kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşları, eğitim amaçlı faaliyet gösteren vakıf ve dernekler, işçi ve işveren kuruluşları ile bünyelerinde kurulu iktisadi işletmeler veya işverenlerle yapılacak protokoller çerçevesinde verilecek en az 32 en çok 40 saatlik eğitim sonucu düzenlenecek belgelere sahip olanlar mesleki eğitim almış olarak kabul edilecektir.

31 Ekim 2012 Çarşamba

İnter Dijital Yeni Eco Solvent Epson Dx7 Digital Baskı Makinesini Tanıttı




Epson dijital baskı Makinelerinin Türkiye Distribütörü olan İnter Dijital, geçtiğimiz günlerde Amerika Kıtasının  Dijital Makine Devi Bannerjet ile  anlaşma yapmış ve çoklu marka öyküsünü başlatmıştı. Bu strateji paralelinde büyümesine yön veren inter Dijital, Ekim  2012 itibariyle Distribütörlüğünü aldı.Bu yenilik çerçevesinde aynı firmadan mutlu kullanıcıları bir hayli yüksek yeni nesil Epson dx7 kafa kullanan dış mekan  epson dx7 kafaya sahip,Işıljet dijital baskı makinesinin 8500$ satış fiyatı ile lansmanını yaptı.Makinanın Kısaca Özelliklerine bakarsak,Epson dx5 kafaya nazaran % 30 hızlı olan epson dx7 kafa,dual rod,otomatik kafa temizle,atık boya sistemi,çift hatlı polimer gövde,baskı esnasında pass değiştime,İnternal ısıtma sayesinde folyoda raglede çizilmeme,Dış mekanda 3 yıl baskı ömrü,3 kademeli değişken damlacık boyutu,boya pompası,internal kafa ısıtma sistemi gibi rakiplerinden ayrılan  özelliklere sahip.

İnter Dijital Yeni Eco Solvent Epson Dx7 Dijital Baskı Makinesini Tanıttı





Epson dijital baskı Makinelerinin Türkiye Distribütörü olan İnter Dijital, geçtiğimiz günlerde Amerika Kıtasının  Dijital Makine Devi Bannerjet ile  anlaşma yapmış ve çoklu marka öyküsünü başlatmıştı. Bu strateji paralelinde büyümesine yön veren inter Dijital, Ekim  2012 itibariyle Distribütörlüğünü aldı.Bu yenilik çerçevesinde aynı firmadan mutlu kullanıcıları bir hayli yüksek yeni nesil Epson dx7 kafa kullanan dış mekan  epson dx7 kafaya sahip,Işıljet dijital baskı makinesinin  lansmanını yaptı.Makinanın Kısaca Özelliklerine bakarsak,Epson dx5 kafaya nazaran % 30 hızlı olan epson dx7 kafa,dual rod,otomatik kafa temizle,atık boya sistemi,çift hatlı polimer gövde,baskı esnasında pass değiştime,İnternal ısıtma sayesinde folyoda raglede çizilmeme,Dış mekanda 3 yıl baskı ömrü,3 kademeli değişken damlacık boyutu,boya pompası,internal kafa ısıtma sistemi gibi rakiplerinden ayrılan  özelliklere sahip.

29 Ekim 2012 Pazartesi

Ağrı Dağından Kopup Gelen Dijital Baskı Makineleri



Geçenlerde İnternette Gezinirken Sahibinden.com 'da Tesadüfen bir ilan gördüm.İlanın başlığı aynen şu: Teknolojide Son nokta Epson dış mekan baskı makinesi ithalatçısından satılık.Tabelacı arkadaşımızın biri kalkmış üşenmemiş Ağrı dağının eteklerinden 2 adet Baskı makinesi getirmiş ve dijital  baskı makinesi satıcısı olmuş.Üşenmedim telefon açtım abi rolandla aynı makine,yaygın servis ağımız var,abi süper makine şöyle makine böyle makine.Kimse yanlış anlamasın,tarafsız olarak yorumluyorum ama resimide eklemiş,görüldüğü üzere yerlerde tavanda camlarda heryerde boya damlatmış.Burdan makine alacaklara sesleniyorum,makine bakmaya gittiğinizde yerde veya duvarlarda boya damlaları var ise o makineden hızla uzaklaşın derim.
Ayrıca Edirneye makineye satılsa tabelacı arkadaşın servise gelmesi zaten ağrıdan 2 gün sürerki,böyle bir makineyle herhalde makine teknik servis uzmanı olursunuz.
Maalesef önümüzde bu sektörün geleceğinin hiçde parlak olmadığını söylesem yanılmam çünkü,tabelacı arkadaşlar makine getirsin ona sözüm yok,Fakat 1 haftada internet sitesine ilan ekleme ile kurumsal makine satıcısı olunmuyor maalesef.Ayrıca çakma bir  makineyi Türkiye'ye getirip Tse'den onay alan bir makine olması ayrı bir tartışma konusu.Burdan Roland Türkiyeyi uyarıyorum..

28 Ekim 2012 Pazar

Epson inkjet Baskı Makineleri Distributörü Değişti

Lidya Grup ve Epson'dan dev işbirliği
Dünyanın önde gelen şirketlerinden Xerox’un Türkiye Distribütörü olan Lidya Grup, geçtiğimiz aylarda Avrupa’nın  PC üreticisi Archos ile anlaşma yapmış ve çoklu marka öyküsünü başlatmıştı. Bu strateji paralelinde büyümesine yön veren Lidya Grup, Nisan2012 itibariyle Epson Türkiye Distribütörü oldu. Cad, iç&dış mekan baskı pazarına yoğunlaşacak olan Epson, Lidya Grup’u bu pazarda tek distribütor olarak atadı.
Pazarlamanın en önemli unsurlarından biri olan renk, günümüzde onu ortaya çıkaracak ileri seviyebaskı teknolojileriyle gücüne güç katıyor. Özellikle reklam sektöründe kullanılan malzemelerin hızlıbasılması, yüksek kalitede üretilmesi ve çevre şartlarına dayanıklı olması, yapılan tanıtımın da etkisini aynı oranda artırıyor. Doküman ürünleri pazarının öncü markalarından Japonya menşeli Epson,maliyet kalemi olmayan baskı kafaları, başta mürekkep olmak üzere cihaz ömrünü doğrudan etkileyenkaliteli sarf malzemeleri ve kaliteli baskıyla eş anlamlı olan Micro Piezo teknolojisiyle rakipleri arasında farklılaşıyor ve bu farkı Lidya Grup’la birlikte ön plana çıkarmaya hazırlanıyor.


2011 yılını %34’lük bir büyüme ile kapattıklarının altını çizen Lidya Grup Genel Müdürü Bekir Öz “Lidya Grup iş ortaklarıyla her zaman güç birliği yapmış ve büyük hedeflere ulaşmıştır. Epson’ın üstünteknolojiye sahip geniş format ürünleriyle fotoğrafçılık/tasarım, reklam ve prova baskı alanında yeni bir döneme imza atacağız. Güçlü pazarlama stratejilerimiz,  Epson’ın genişleyen ürün yelpazesi ve güçlü makina parkuru sayesinde  Cad ve iç&dış mekan ürün kategorisinde iddiamızı ortaya koyacağız” dedi.
Değişken damlacık ve Micro Piezo teknolojisiyle yüksek renk aralığı ve siyah beyaz baskı şöleni
Damlacık ve Micro Piezo teknolojileri sayesinde çok düzgün renk geçişleri (degrede) sağlayan,HDR renk uzayı ve 3 siyah renk kullanan Epson ürünleri sayesinde, çok yüksek renk aralığı ve muhteşemsiyah beyaz baskılar elde ediliyor.  Ayrıca prova baskı tarafında PANTONE renk kataloğunun %98’ini sağlayabilen ve 1’in altındaki ‘Delta E’ değerleri elde eden bir sisteme sahip olması bu kanalda Epson’ı rakiplerinden ayrıştıran özelliklerin başında geliyor.
Baskı kafaları sarf malzemesi değildir
Mürekkep püskürtmek için ısı kullanılan sistemlerde alındıkları ilk günden itibaren baskı kafalarının yıpranması nedeni ile sürekli bir kalite kaybı yaşanmaktadır.  Devamlı ısınıp soğuyan her sistemde olduğu gibi, bu sistemlerde de zaman içerisinde aşınma yaşanmakta ve baskı kalitesi zaman içerisinde bozulmaktadır. Bu durum ise baskı kafalarını, cihazların sarf malzemesi haline getirmektedir. Yıllarca kaliteden ödün vermeden ve baskı kafalarına ciddi yatırımlar yapmadan kullanılması, Epson’ın sunduğu fark yaratan özelliklerden bir başkası. Micro Piezo teknolojisinde bulunan Piezo kristali, baskıdaki püskürmeyi sağlıyor ve kristal, baskı esnasında aşınmıyor. Bu da baskı kafalarının kullanmaya başlandığı günden itibaren aşınmadığından ek bir baskı kafası maliyeti de çıkarmıyor. Bu da kullanıcılarına ciddi bir maliyet avantajı sunuyor. 
Fotoblok’a sıvama değil direkt baskı imkanı
Günümüzde baskıların birçoğu fotoblok gibi kalın malzemelere sıvanarak veya çercevelenerek kulanılmaktadır.  Epson tarafından geliştirilen sistem ile bugün 1.5 mm (850 gr) kalınlığındaki medyalara direkt baskı alınabiliyor. 
Çevre koşullaruna dayanıklı baskılar   
Kullanıcıların ihtiyaç duyduğu bir diğer konu ise baskıların dayanıklılığı. Öyle ki Epson baskıları cihazdan çıkar çıkmaz kurudur. Yani baskıların kuruması için beklemeye gerek duyulmamaktadır. Ayrıca kullandığımız pigment mürekkeplerimiz güneş, toz ve çizilmeye dayanıklı olabilecek şekilde üretiliyor. Epson mürekkepleri içerisinde bulunan her pigment özel bir reçine ile kaplıdır ve bu reçine baskılarınızın dayanıklılığının sürekliliğini sağlamaktadır

Epson ile Seiko Aynı Firmadır.






Tarihçe

20. yüzyıl

Seiko Epson Corporation kökleri tarafından 1942 yılında kuruldu Daiwa Kogyo Ltd adlı bir şirket ile başladı Hisao Yamazaki , yerel saat dükkan sahibi ve eski çalışanı K. Hattori Suwa, Nagano, Japonya,. Daiwa Kogyo Hattori ailesinin (kurucusu bir yatırım ile desteklenmiştir Seiko Grubu ) ve için saat parçaları üreticisi olarak başladı Daini Seikosha (şu anda Seiko Instruments ). Şirket 2.500 metrekarelik (230 m yılında faaliyete başlayan 2 ) yenilenmiş miso 22 çalışanı ile depo.
1943 yılında, Daini Seikosha Daiwa Kogyo ile üretim Seiko saatler için Suwa bir fabrika kurdu. 1959 yılında, Daini Seikosha arasında Suwa Fabrikası bölmek ve Suwa Seikosha Co, Ltd oluşturmak için Daiwa Kogyo birleştirilecek: Seiko Epson Corporation'ın öncüsü. Şirketin birçok kronometre teknolojiler geliştirmiştir. Özellikle, dünyanın ilk taşınabilir kuvars zamanlayıcı (Seiko QC-951) 1963 yılında, dünyanın ilk kuvars saatler (geliştirilmiş Seiko Kuvars Astron 35SQ 1969), dünyanın ilk kuvars saatler üreten otomatik güç 1988 yılında (Seiko Otomatik Kuvars) ve Spring Drive 1999 yılında seyretmek hareket. Saatler İmalat hala Seiko Epson için işletmelerin büyük bir kısmı bugün. [ 2 ] şirket tarafından yapılan saatler Seiko Watch Corporation, bir iştiraki aracılığıyla satılmaktadır Seiko Holdings Corporation .
1961 yılında, Suwa Seikosha Seiko saatler için hassas parça temini için bir iştiraki olarak Shinshu Seiki Co adlı bir şirket kurdu. Ne Seiko Grubu için resmi zaman kaleci olarak seçildi 1964 Yaz Olimpiyatları Tokyo'da, bir baskı zamanlayıcısı zaman olayları için gerekli ve Shinshu Seiki elektronik yazıcı geliştirmeye başladı. Eylül 1968'de, Shinshu Seiki dünyanın ilk miniprinter, başlatılanEP-101 , çok yakında hesap içine dahil edilmiştir (AP, Elektronik Yazıcı için duruyor). Haziran 1975'te, adı Epson halka serbest bırakıldı EP-101 dayanan yazıcıların sonraki kuşağa icat edildi.(EPSON: EP-SON: Elektronik Yazıcı SON). Aynı yılın Nisan ayında Epson America Inc Shinshu Seiki Co için yazıcılar satmak için kuruldu.
Haziran 1978'de, TX-80, seksen sütun nokta vuruşlu yazıcı piyasaya çıktı ve özellikle bir sistem yazıcı olarak kullanılmıştır Commodore PET Bilgisayar.Daha da geliştirilmesi, iki yıl sonra, gelişmiş bir modeli, MX-80, Ekim 1980 yılında başlatıldı. Bu yakında en çok satan yazıcı oldu Amerika Birleşik Devletleri .
Temmuz 1982 yılında, Shinshu Seiki resmen kendini Epson Corporation adlı ve dünyanın ilk el bilgisayarı, başlatılan HX-20 (HC-20), ve Mayıs 1983 yılında dünyanın ilk taşınabilir renkli LCD TV geliştirilen ve şirket tarafından başlatılan.
Kasım 1985 yılında, Suwa Seikosha Co, Ltd ve Epson Corporation, Seiko Epson Corporation olarak birleşmiştir.
Şirket geliştirilen Micro Piezo kullanılmış bir mürekkep püskürtme teknolojisi, piezoelektrik her meme kristal ve sayfa üzerine mürekkep püskürtme sırasında yazıcı kafasındaki mürekkep ısı değil, ve (Epson Stylus 800 kartuş) Epson MJ-500 inkjet yazıcı yayımladı Mart 1993. Kısa bir süre sonra 1994 yılında, Epson ilk yüksek çözünürlüklü renkli mürekkep püskürtmeli yazıcı (720 × 720 dpi yüksek çözünürlüklü olarak kabul edildi), Micro Piezo kafası teknolojisini kullanan Epson Stylus Color (P860A) yayımladı. Stylus serisinin yeni modelleri Epson'un özel DURABrite mürekkep kullanılmıştır. [ 3 ]
1994 yılında Epson ABD'de perakende mağazalarda kendi ürünlerini satmak için dış satış temsilcileri başladı. 1994 yılında Epson Epson Haftasonu Savaşçı satış programı başladı. Programın amacı, Epson ürünlerinin perakende satış temsilcileri 'bilgisini geliştirmek ve bir perakende ortamında Epson müşteri hizmetleri adres, satış artırmak yardımcı oldu. Reps genellikle 12-20 saat bir hafta çevresinde hafta sonu vardiya ilgili ayrıldı. Epson ardından Mosaic, sonra Keystone Pazarlama A.Ş. ile, TMG Pazarlama (şimdi Mozaik Satış Çözümleri) ile Haftasonu Savaşçı programı başladı ve şimdi Kampanyacılar A.Ş ile 24 Haziran 2007 ve EPSON Epson doldu Mozaik sözleşme artık Kampanyacılar A.Ş. tarafından temsil edilmektedir . Aslında, kendi satış temsilcileri dışarıdan değil ama daha ziyade Epson kendi perakende müşterilerine doğru ürünü görüntülenen sağlamak için "rack tefecilerinin" kiraladı. Bu VAR ve sistem entegratörleri, satış becerileri gerektiren vermedi reps "perakende" bırakarak karlı satış çözümleri konsantre düzenli satış gücü kadar serbest.

21. yüzyıl


2004 yılında, Epson bir adaptör halkası ile Leica M bayonetli ve Leica vida montajlı objektiflerle desteklediği, R-D1 telemetre dijital kamera tanıttı. Bu kamera pazarında ilk dijital telemetre olduğunu. Onun sensörü standart daha küçük olduğundan 35 mm film karesi, lens görüş alanı standart 35 mm kamerada sürece 1.53 kere R-D1 üzerine monte. 2006 yılı itibariyle Ar-D1 R-D1S yerini almıştır. R-D1S daha pahalı ama donanım aynıdır. Epson halefi-ücretsiz bir yükseltme kullanılabilir hale getirmek için ilk dijital kamera üreticisi tam işlevsellik için R-D1 getirmek için bir bellenim düzeltme eki yayımladı. [ kaynak belirtilmeli ]2003 yılının Haziran ayında, şirketin ve 1. bölümde kendi listelemeyi takiben halka açıldık Tokyo Menkul Kıymetler Borsası . 2009 yılı itibariyle, Hattori ailesinin ve ilgili bireyler ve şirketler hala Seiko Epson büyük hissedarları ve güce sahip. [ 4 ] Seiko Holdings ve Seiko Epson Hattori ailesinin önemli üyeleri de dahil olmak üzere bazı ortak pay olmasına rağmen, bunlar bağlı değildir. Onlar yönetilen ve tamamen bağımsız çalışabiliyor. Epson kendi marka imajı kurmuş ancak nadiren Seiko kullanıyor.
Sonbaharda 2012 yılında, Epson Epson Expression Premium XP-800 Küçük-in-One olarak adlandırılan yazıcı tanıtmak için gidiyor. Bu kablosuz baskı yapabilme yeteneğine sahiptir. [ 5 ]



2003 yılı Temmuz ayında, bir Hollanda Tüketici Derneği Epson mürekkep püskürtmeli yazıcılar boykot etme 640,000 üyelerine tavsiye. Hollanda merkezli örgüt Epson müşteri haksız kullandıkları asla mürekkep için tahsil edildi iddia etti. Aynı ay, ancak grubun Epson ürünlerinin ülke çapında bir boykot çağrısını geri çekilir ve yazıcıları düzgün çalışması için gerekli olan Epson kartuşlarını bırakmış olduğunuz mürekkep conceding bir bildiri yayınladı. [ 6 ]
Epson (ve piezo-elektrikli kafa geliştirilen beri aslında onlar öyle yaptım) kapatma mekanizması çalıştı biçimi nedeniyle kartuşları bırakılmak mürekkep tasarlanmıştır. Kapatma mekanizması kurur, daha sonra kafaları risk tıkanmış ve dolayısıyla pahalı bir onarım gerekli olacaktır. Hollanda Tüketici Derneği yaptıkları açıklamada geri olmasının nedeni işaret ettiği gibi, Epson her kartuş baskı için yetemeyen kaç sayfa (genellikle azından kağıt bir A4 sayfa% 5 kapsama) ile ilgili bir açıklama yapmıştı, ve o oldu.
Bununla birlikte, Epson America, Inc önüne getirilen bir sınıf hareket dava yerleşti Los Angeles üst mahkeme . Suçluluk kabul etmedi, ama onlar. (Epson'un E-Store kullanılmalıdır hangi en az $ 20) 4/8/99 sonra Epson Mürekkep Püskürtmeli Yazıcı Satın herkese 45 $ iade etmeyi kabul etti [ 7 ]
IDG Haber Servisi göre, Epson 30 Mart 2007 tarihinde ABD'de satmak için Epson uyumlu mürekkep kartuşları, imal, ithal veya dağıtılan bu 24 şirket, karşı Şubat ayında ABD Uluslararası Ticaret Komisyonu (ITC), 2006, şikayette bulundu ITC Yargıç Paul Luckern söz mürekkep kartuşları Epson patent ihlal etmedi diye, bir başlangıç ​​belirlenmesi yayınladı. Yargıç ayrıca ithal veya ABD'de Epson kartuşları satma, imalat men edilmesi söz konusu şirketlere ve başkalarına tavsiye etti.

27 Ekim 2012 Cumartesi

Sign 2012 Fuarına Katılacak Firmalar Belli Oldu

                                              
A VE A ENDÜSTRİYEL TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ MAKİNA SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
AKPAR MAKİNA MEKANİK İMALAT VE YAN SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
ALFA LAZER BİLGİSAYAR VE BÜRO MALZEMELERİ SAN. VE TİC. A.Ş.
ALFANORM MİMARLIK MÜHENDİSLİK LTD. ŞTİ.
ALMİRA BİLGİSAYAR TELEKOMÜNİKASYON VE TAN. HİZMETLERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
ANKARA REKLAM A.Ş.
APRON TEKNOLOJİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
ARI ELEKTRONİK BİLGİSAYAR VE İLETİŞİM SİSTEMLERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
ARITEKS BOYACILIK TİC. VE SAN. A.Ş.
ARİFOĞLU REKLAM ÜRÜNLERİ VE BASKI SAN. LTD. ŞTİ.
ARTSAN TEKSTİL TRANSFER KAĞITLARI SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
ASAŞ ALÜMİNYUM SAN. VE TİC. A.Ş.
ASM ELOKSAL ALUMİNYUM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
ASTAŞ ENDÜSTRİ TEKSTİL MAK. SAN. VE TİC. A.Ş.
ATLANTİS REKLAM MLZ. İTH. İHR. TİC. A.Ş.
AYKA MAKİNE EMPRİME TEKSTİL İNŞ. OTOM. GIDA SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
BAGÜ REKLAM DIŞ TİC. GIDA HAYVANCILIK VE TARIMSAL ÜRÜNLER TURİZM SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
BAHADIR KALIP MALZ. KESİCİ VE TEK. HIRDAVAT TİC. LTD. ŞTİ.
BAKİ METAL MAKİNA VE DEKORATİF EŞYA SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
BAŞAK TEKNİK HIRDAVAT SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
BEIJING EFR LASER S&T CO., LTD.
BENTO BANTÇILIK VE TEMİZLİK MAD. SAN. TİC. A.Ş.
BES REKLAM ÜRÜNLERİ SAN. VE TİC. A.Ş.
BİLGİTAŞ BÜRO MAKİNALARI SAN. VE TİC. A.Ş.
BİRLEŞİK AKRİLİK SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
BTC BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE DANIŞMANLIK SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
CEVİZLİBAĞ REKLAM EĞT. AR. GIDA VE TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
CHANGZHOU HUA R SHENG REFLECTIVE MATERIAL CO., LTD.
CHINA FUJIAN TID REFLECTIVE MATERIAL CO.,LTD.
CHINA SIGN ASSOCIATON OF EQIPMENT SUPPLIERS SHANGHAI
CHINA SIGN ASSOCIATON OF EQIPMENT SUPPLIERS SHANGHAI
CK REKLAM MALZEMELERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
DAEHANTRANS CO., LTD.
DEKAT MAKİNA SANAYİ VE TİCARET LTD. ŞTİ.
DEVA PLASTİK
DEVPA REKLAM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
DİACAM MEHMET ERSÖZ
DİAGONAL REKLAM TANITIM ORGANİZASYON HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.
DİGİTEKNİK REKLAM ÜRÜNLERİ VE SERVİS HİZMETLERİ A.Ş.
DOST TEKNİK TEKSTİL VE KUYUMCULUK SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
DÖRT MEVSİM BAYRAK ŞEMSİYE TEKSTİL SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
DURAK COPY KIRTASİYE SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
DURUKAN REKLAM HİZMETLERİ TİC. VE SAN. LTD. ŞTİ.
EKOMAC EKONOMİK MAK. ÇÖZÜMLERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
ENERJİ DİJİTAL DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.
ERAY KRİSTAL - BÜLENT ERAY
ERAY TOPTAN REKLAM MALZ. PAZARLAMA LTD. ŞTİ.
ERKAN MİMARLIK İNŞAAT DEKORASYON VE TİC. LTD. ŞTİ.
ERLAS REKLAMCILIK ENDÜSTRİYEL VE SANATSAL ÜRÜNLERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
ESP MÜHENDİSLİK
ESS REKLAM ÜRÜNLERİ PAZARLAMA TİC. A.Ş.
ETAP İTHALAT İHRACAT MAK. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
ETİ BİLGİSAYAR DAN. VE DIŞ TİCARET LTD. ŞTİ.
FATİH DUBA REKLAM ÜRÜNLERİ LTD. ŞTİ.
FİNAL FOTOĞRAFÇILIK VE BİLİŞİM DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.
FLEKS ENDÜSTRİYEL MAKİNE REKLAMCILIK MEDYA SAN. VE TİC. A.Ş
FOLPA REKLAM BİLG. TEKSTİL VE GIDA ÜRÜN PAZ. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
FOTOLIA LLC
FUJİ FİLM DIŞ TİC. A.Ş.
GİBİ BİLİŞİM BİLGİSAYAR SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
GLASS SCREEN İLETİŞİM HİZM. PAZ. VE DIŞ. TİC. LTD. ŞTİ.
GNC ELEKTRONİK PAZARLAMA SAN. VE DIŞ TİC. LTD.
GUANGZHOU MODE TRADING CO., LTD
GUANGZHOU QIANHONG ADVERTISING EQUIPMENT CO.,LTD
GÜVEN REKLAM FİKRET CANDER
HAINING FENGTAI COMPOUND NEW MATERIALS CO., LTD
HALSA KIRTASİYE LASER MAKİNA SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
HANGZHOU INT'L EXPO CO., LTD.
HMK SATIŞ DESTEKLEME ÜRÜNLERİ İML. İTH. İHR. SAN. VE TİC. A.Ş.
HSF REKLAM MALZEMELERİ ALÜMİNYUM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
HYT REKLAM TANITIM TURİZM ORG. LTD. ŞTİ.
IŞIKLAR LED TEKNOLOJİLERİ ELEK. VE AYD. SİS. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
İKBA KRİSTAL PROMOSYON HEDİYELİK EŞYA SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
İLETİŞİM MAGAZİN GAZETECİLİK SAN. VE TİC. A.Ş.
İLHAN DİJİTAL BASKI SİSTEMLERİ LTD. ŞTİ.
İLKER ELEKTRONİK (K.İLKER ARACIKAN)
İMREN REKLAM TEKSTİL VE GIDA ÜRÜNLERİ SAN. VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.
İNKA TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ LTD. ŞTİ
JIANGYIN DONGHENG NEW MATERIAL SCITECH CO., LTD
JINAN KING RABBIT TECHNOLOGY DEVELOPMENT CO., LTD
JINJIANG LIANXING REFLECTIVE MATERIAL CO., LTD.
KARMEN REKLAM
KARYA TEKSTİL SAN. VE TİC. A.Ş.
KAYA PLASTİK BRANDA SANAYİ VE TİCARET LTD. ŞTİ.
KAYAHAN TİCARET ELEK. MAK. YEDEK PARÇA PERAKENDE SATIŞ
KEMAL CEVİZLİ FOTOĞRAFÇILIK SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
KENTO LED
KOÇTAŞ TEKNOLOJİ DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.
KUPON KONFEKSİYON VE REKLAM SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
KÜP REKLAM VE YAPI ÜRÜNLERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
LEDMAR ELEKTRONİK VE AYDINLATMA SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
LEVENT ELEKTRONİK
LİTEKS PLASTİK İMPERTEKS TEKSTİL SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
MANYETİK BİLGİSAYAR ELEKTRİK VE ELEKTRONİK İMALAT SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
MASTER GLOBAL DANIŞMANLIK İNŞ. GIDA VE TİC. LTD. ŞTİ.
MAT KAĞITÇILIK SAN. TİC. A.Ş.
MATUYA MAKİNA SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ.
MEBANT İZOLASYON VE BANT SAN. A.Ş.
MERCAN PAZ. İML. İTH. İHR. VE TİC. LTD. ŞTİ.
MERİÇ YILDIRIM PROJE TAS. UYG. DEK. MOBİLYA VE DANIŞMANLIK HİZ. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
MERT KRİSTAL - VELİ MERTOĞLU
MET ETİKET TİCARET VE SANAYİ A.Ş.
MET ETİKET TİCARET VE SANAYİ A.Ş.
METO REKLAM KAĞ. PLS. ÜR. VE TEKS. TİC. LTD. ŞTİ.
MICRON AMERICA TEKSTİL DERİ PLASTİK HEDİYELİK EŞYA METAL ÜRÜNLERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
MİKROTEKS KİMYA TEKSTİL SAN. DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.
MUMAK DIŞ TİCARET LTD. ŞTİ.
NAC GRUP DİJİTAL BİL. VE FOLYO SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
NINGBO SO-FINE PAPER PRODUCTS CO., LTD.
NOVA BASKI SİSTEMLERİ TİC. LTD. ŞTİ.
OK INDUSTRY INC.
OLYMPOS REKLAMCILIK LTD. ŞTİ.
ONUR DOĞAN REKLAM MALZ. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
ORES TANITIM SİSTEMLERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
OSHINO LAMPS GMBH
OTS İÇ VE DIŞ TİC. TURİZM SAN. LTD. ŞTİ.
ÖZ EMPİRME VE TEKSTİL SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
ÖZAK İNŞAAT TURİZM MAKİNE SAN.VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ
ÖZLEM KRİSTAL SAN. TİC. A.Ş.
PANO MAKİNE REKLAM LTD. ŞTİ.
PASS REKLAM ÜRÜNLERİ SAN. DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.
PİGMENT REKLAM ÜRÜNLERİ BASKI VE TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ TİC. LTD. ŞTİ.
PLATİN TRANSFER BASKI SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
POLİKOSAN POLİMER VE KOMPOZİT SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
PROCOLOR REKLAM ÜRÜNLERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
PRODİGİTAL P REKLAM ÜRÜNLERİ SATIŞ VE UYG. LTD. ŞTİ.
PROTEK SRL.
RENKLİ BÜRO MAKİNA SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
ROBART MAKİNA TASARIM ÜRETİM LTD. ŞTİ.
ROTA TRAFİK PLASTİK PARK VE REKLAM ÜRÜNLERİ KİM. PAZ. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
S.I.A.M. (SOCIETE INDUSTRIELLE ANGEVINE DE MONTAGE)
SAHA ALÜMİNYUM - HALİT KIRÇAK
SANATİŞ REKLAM PAZARLAMA DEKORASYON
SAYAR MATBAA VE END. BOYA TİC. LTD. ŞTİ.
SEGA MAKİNE SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
SERİMAK SERİGRAFİ MALZEMELERİ SAN. LTD. ŞTİ.
SHANDONG DETURE JETINK TECHNOLOGY CO., LTD.
SHANGHAI NAR INDUSTRIAL CO.,LTD.
SHANGHAI XINYA EXHIBITION CO., LTD.
SHANGHAI XINYA EXHIBITION CO., LTD.
SHANGHAI XINYA EXHIBITION CO., LTD.
SHENZHEN EASTAR ELECTRONIC CO.,LTD
SHENZHEN INKBANK DİGİTAL CONSUMABLE CO., LTD
SHENZHEN JIAHAO TECHNOLOGY CO.,LTD
SHENZHEN LIGHTPOWER TECHNOLOGY CO., LTD
SHENZHEN MARY PHOTOELECTRİCİTY CO.LTD
SHT MAKİNE
SIOLUX LIGHTING TECHNOLOGY CO.,LTD
SİPAHİOĞLU DIŞ TİCARET LTD. ŞTİ.
SMARTCOLOR S.r.L
SMT SERİGRAFİ MATBAA TEKSTİL MAKİNA VE MALZEMELERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
SOM KAĞIT VE KARTON İŞLEME SAN. VE TİC. A.Ş.
SUPERWIDE TECHNIQUES MAKİNA SAN. DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.
ŞAHİN REKLAM - ŞAHİN GÜNGÖR
ŞİMŞEK REKLAM
ŞİRİN REKLAM - İLHAN USTA
TAÇ BİRLİK REKLAM VE YAPI MALZEMELERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
TAÇ GRUP REKLAM ÜRÜNLERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
TAYA CANVAS (SHANGHAI) CO., LTD.
TD ELEKTRONİK SANAYİ VE DIŞ TİC. A.Ş.
TEKNOTAN BASKI MERKEZİ TURİZM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
TEMSOY REKLAM İTH. İHR. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
TRDOKSAN AÇIKHAVA REKLAM VE TANITIM HİZM. SAN. TİC. A.Ş.
TTS MÜMESSİLLİK TEKSTİL KİMYA SAN. TİC. LTD.ŞTİ.
UZER SERİGRAFİ MALZ. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
VİRA DİJİTAL BASKI ÜRÜNLERİ TİC. VE SAN. LTD. ŞTİ
VOLKAN LAZER PLEKSİ - SELAHATTİN AYVAT
WEIFANG WEIXIN DIGITAL TECHNOLOGY CO., LTD
WES WORLDWIDE EXPO SERVICES LTD.
WES WORLDWIDE EXPO SERVICES LTD.
WINNER ELECTRONICS LIMITED
WUXI GUOSHUN AD MATERIAL CORP.,LTD
YAVİLİOĞLU REKLAM HİZM. PLASTİK GIDA TEKSTİL İTH. İHR. İMALAT SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
YAZIM REKLAMCILIK İMALAT PAZ. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
YENA MAKİNA SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
YUNUS ALÜMİNYUM PROFİL LEVHA SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
YÜKSELEN TRAFİK VE OTOPARK GÜV. SİS. MÜM. PAZ. TİC. A.Ş.
ZEYTİN AJANS TANITIM İNŞ. MADENCİLİK SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
ZHANGJIAGANG SHALONG MACROMOLECULE NEW MATERIALS CO., LTD.
ZHEJIANG GANGLONG NEW MATERIAL CO., LTD.
ZHEJIANG HUIFENG NEW MATERIAL CO., LTD.
ZHEJIANG MSD WARP KNITTING & COATING CO., LTD.
ZHENGZHOU AUDLEY DIGITAL CONTROL EQUIPMENTS CO,LTD
ZIBO DINGTIAN PLASTICS CO.,LTD


EVET BU 188 FİRMA SİGN 2012 FUARINA KATILIYOR,TÜM FUARA KATILAN FİRMALARA BLOG OLARAK BAŞARILAR DİLERİZ.